een blog over alles wat mij weerspiegelt
sep
photodiary / vacay! Kos, pooldays, boattrip
lifestyle, personal, photodiary

Goeiemorgen! Het is nu precies 1 week geleden dat we terug kwamen uit Kos! We hebben er alweer een volle werkweek op zitten en de 2e begint vandaag alweer. Maandag! Het zonnetje schijnt, ik ben opweg naar werk en deel vandaag mijn vakantie diary met jullie. Foto’s van heel veel zon, zwembad en zee!

De week voor ik op vakantie ging liep allemaal raar en chaotisch. Ik woonde ineens weer thuis en hield me dus bezig met alles opruimen en opnieuw indelen.

goeiemorgen! Ontbijten met kwark, frambozen en super foods. Yum!

Zaterdag sprak ik nog even af met mijn vriendin Pamela. We dronken wat op een terrasje en ik kocht de laatste dingen voor op vakantie.

Vrijdag bestelde ik last minute een nieuw koffertje voor mijn hand bagage in het vliegtuig. Mijn andere koffer was kapot gegaan en toen zag ik deze van Carry on. Een heel praktisch, licht gewicht koffertje in een heerlijke pastel roze kleur. Die ging lekker mee!

En Jaa! Na een nacht goed slapen, alle spullen gepakt te hebben en zelf naar Schiphol gereden te zijn begon het avontuur! Ik ging samen met mama en Isabelle naar Griekenland Kos! We hadden er enorm veel zin in!! Ik droeg comfy kleding, het shirtje is van H&M, de broek van Forever21 en de hoed van Boohoo.

Achter de douane vond ik een mooie rituals winkel! Daar moest ik even naar binnen natuurlijk. Ze verkochten er allerlei handige travel sizes en hadden zelfs een spa! Super gaaf!

Op Schiphol stond een foto booth. Je kon zelf je bestemming invoeren en zo op de foto gaan. Wij maakte er sunny Greece van! Here we Come!

En om 4 uur stapten we in het vliegtuig en vertrokken naar Griekenland! Het was 3,5 uur vliegen dus prima te doen. Ik had zelfs nog een uurtje geslapen en toen we wakker werden gingen we al bijna landen. Dit uitzicht was heel tof! Mooie zonsondergang.

We kwamen laat aan op ons resort. Om 8 uur landen we en toen moesten we nog met een busje naar ons resort gebracht worden. We aten wat, bekeken de kamer en gingen lekker slapen. De volgende ochtend werden we wakker met dit uitzicht! Wauw !!

De maandag was best een gekke dag. Het zou de verjaardag van papa zijn en dan voelt je vakantie ineens wel dubbel aan. We deden dus rustig aan, ruimden de koffer uit en liepen een rondje over het resort. Je kon helemaal naar boven en daar had je nog een mooier uitzicht!

s’Middags lekker mee lunchen van het buffet. Er was van alles. Vers brood, salades, pasta, fruit, warme gerechten. Heerlijk!

Die middag pakte we de bus naar Kos stad om daar aan een baaitje papa te herdenken. Het was een rustig plekje met niet te veel toeristen en mama kocht dit hartje er speciaal voor. Zo hadden we even ons momentje voor hem..

Hoe gek het ook was, onze vakantie ging door en papa had gewild dat we lekker genoten dus deden we dat! In de haven lagen allerlei mooie schepen en jachten en dus werden er genoeg foto’s geschoten.

S’avonds dronken we een extra drankje op papa en maakte ik een nieuwe vriendin. Het was erg gezellig!

De volgende dag was een heerlijke relax dag aan het zwembad! Pool day! We hadden een opblaasbare flamingo mee genomen, genoten van de heerlijke zon, het koude water, muziekjes en al het heerlijke all inclusive eten. Top!

We leerden nog meer leuke mensen kennen. Tijd voor een groepsfoto!

Zwemmen, zonnen… vacay vibezzzz!

Genieten!

S’avonds lekker eten van het buffet en shows bekijken in het theater. Ik had een jumpsuit pakje aan van Forever21 met mijn schoentjes van Hot Lava!

Donderdag stond er iets heel leuks op de planning! We hadden een boat trip geboekt! Een boot die naar 3 eilanden voer, ondertussen kon je lekker zwemmen, er was een BBQ aan boord en het was gewoon een heerlijke top dag!

Zee, zout, wind. Salty hair!

De trip was super leuk! We hebben veel verschillende dingen gezien, heerlijk op het dek genoten van de warme zon, de spetters van het zout water op je huid en een lekkere BBQ. Met vlees spiezen, salade en brood. Hmm!

Op het eiland Plati! Dit was het laatste eiland waar we heen gingen. We bleven op elk eiland een uurtje. Best kort! Dus even snel zwemmen, wat foto’s maken en weer door! Mijn badpak komt trouwens van Hunkemöller

En in de avond weer mooi aankleden, lekker eten en cocktails drinken op het resort! That’s How we roll!

De dag erna was er een miss verkiezing op het podium in het theater. Isabelle en ik deden er aan mee en gek genoeg werden we 1e en 3e! Ik won de hoofdprijs! Een spa dag met nagels, masker, pedicure en massage. Heerlijk!

Na een leuke avond hadden we zaterdag een dagje Kos op de planning staan. Het centrum, de winkeltjes maar ook het oudere gedeelte: asklepieion. Ik trok een lekkere opvallende jurk aan en we trokken er op uit!

Kos town!

De asklepieion was erg indrukwekkend! Het oude gedeelte van Griekenland met heel veel oude gebouwen, de zuilen en mooie steegjes voor foto’s.

Pretty omgeving!

De Griekse zuilen waar het zo om bekend staat. Dit is samen met Isabelle en mama 🙂

Na de bloedhete wandeling door de asklepieion liepen we door het stadje, liepen wat rond en aten gezellig bij een typisch Grieks restaurantje. Feta, gyro’s, pita brood met Tzatziki. Alle Griekse lekkernijen!

Zondag was de laatste dag alweer! We hadden gelukkig nog wel een hele dag op het resort en chillde lekker aan het zwembad. Ik ging voor mijn prijs en kreeg die ochtend een massage, pedicure en manicure en een masker. Heerlijk! Dit was het resultaat van de nagels! Pretty!

Zondag avond vlogen we terug en kwamen we om 03:00 thuis. Laat! Gelukkig was ik de volgende dag vrij. Ik sprak af met Rob, ruimden de koffers op en genoot na van de vakantie. Dinsdag begon de werk week weer!! Even wennen na je vakantie Haha!

Maar het voordeel aan werken op Utrecht Centraal is dat ik weer lekker Starbucks kon halen! Een lime refresha en een muffin! Hmm!

Vrijdag weer Local activation gedaan met Esther. Lekker in het zonnetje met onze mand vol proefjes en nieuwsbrieven. Ging lekker!

Dit weekend heb ik vooral heel rustig aan gedaan. Ik was best moe na een volle werkweek van 38 uur en heb lekker uitgeslapen, gewandeld, ben even naar de stad geweest en zondag was ook een Chill dag! Vandaag dus weer lekker werken. Donderdag en vrijdag ben ik vrij dus eens kijken wat dat het weer brengt. Dit weekend is appelpop in Tiel dus daar wil ik ook zeker even heen 🙂

bedankt voor het lezen en een fijne week gewenst!

Tags: ,
One comment on “photodiary / vacay! Kos, pooldays, boattrip”