een blog over alles wat mij weerspiegelt
2
mrt
het bucketlist boek voor koppels
lifestyle, personal, review

Voor mijn verjaardag kreeg ik een heel tof boek. Nu klinkt een boek krijgen voor je 20ste verjaardag misschien suf maar dit boek is alles behalve dat. Het is het bucket list boek voor koppels! Ik ben een echte liefhebber van zulke boekjes, invul pagina’s en doelen die je stelt en hierbij invult. Je hebt een bucket list boek voor jezelf maar nu is er ook een variant speciaal gemaakt voor koppels! Omdat ik super blij ben met mijn relatie en lieve vriend Rob was dit cadeau perfect! Ik geef je vandaag een kleine inkijk in dit leuke boek!

Het bucketlist boek speciaal voor koppels. Een superleuk boekje die je praktisch overal mee naar toe kan nemen want hij is niet te groot en past makkelijk in je tas. Zo kan je altijd en overal een opdracht uitvoeren en afvinken! Het boekje ziet er leuk uit en heeft een zoet roze kleur. De teksten zijn duidelijk in leuke lettertype’s in wit en goud.  In dit boek vind je 250 gekke, grappige, unieke maar soms ook hele serieuze opdrachten die je samen met je liefje gedaan moet hebben! Of je nu pas een week of al jaren samen bent, dit boek zal je leven veranderen. Want: je leert elkaar nog beter kennen, zullen spannende avonturen samen beleven en met een beetje geluk laat het je dromen uitkomen!

Laat geheime briefjes voor elkaar achter tussen de melkproducten in de supermarkt, herbeleef jullie eerste date, duw elkaar op de schommel en laat matching (plak)tattoo’s zetten. Het zijn maar enkele onderwerpen uit de lijst met 250 ideeën die je leven zal verrijken en je relatie nog sterker zal maken. – Met ruimte om jullie meest zeemzoeterige of grappige foto’s op te kleven! – Met extra pagina’s voor jullie eigen romantische bucketlist. – Een bewaarboek dat jullie heel jullie leven zullen koesteren. Gaan jullie de uitdaging aan als koppel? Rob en ik wel! ♥

Hier zie je o.a een paar pagina’s met opdrachten, de vorm geving en hoe het er van binnen uit ziet. Alles is superleuk geïllustreerd met plaatjes, pagina’s met quotes, hartjes en leuke lettertypes.  Opdracht 96 hebben we al voltooid! De hele dag appen in emoticons. Dat was een superleuke opdracht en ook nog best lastig haha!

Mocht je nu super benieuwd zijn naar dit leuke boek en denk je: wauw dit moet mijn vriend of vriendin echt hebben om samen de meest grappige, bijzondere en leuke opdrachten te doen? Dan moet je hem zeker bestellen! Als je een dagje samen bent met je vriend en je verveelt je dan pak je het boek en kies je gewoon 1 van de 250 opdrachten uit. Zo heb je altijd fun samen! Het boek bevat dus 250 opdrachten en is geschreven door Elise de Rijck. Ze heeft nog meer toffe invul boekjes en bucketlist boeken uitgebracht. Het boek kost €12,50 en is te bestellen bij o.a Bol.com en Bruna.nl

Wil jij dit boek graag hebben of bedenk je je eigen bucketlist doelen?

Tags: , , ,