www.charlottestorij.nl

Afbeelding kan het volgende bevatten: oceaan, lucht, berg, buiten, natuur en water

Inmiddels ben ik alweer bijna 3 volle weken terug uit het mooie Turkije! Wauw. Wat gaat de tijd snel als je een fijne periode hebt met lieve mensen om je heen, een prachtig hotel en de Turkse zon. Dat was echt even wat ik nodig had na het vele werken, de situatie thuis en alle stress in Utrecht. Vandaag deel ik graag een verslagje van de reis naar het mooie Turkije en hoe de vakantie was!

Afbeelding kan het volgende bevatten: tafel, lucht en buiten

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Iedereen kent de voorpret van vakantie. Weken van te voren ga je al rond neuzen op de websites van tui, corendon etc en kijk je wat ze als aanbod hebben op het gebied van mooie vakanties. Eerst de keus maken wat voor soort vakantie je wilt gaan maken. Word het een actieve reis met verschikkende bestemmingen, een steden trip of een all inclusieve vakantie met mooi hotel, zon, zee en strand? Ja! Wij gingen voor dat laatste. Echt even genieten van de luxe, all inclusive eten en drinken, zonnen en relaxen op ligbedjes, zwemmen, goed bruin worden en vooral genieten! Na een uitgebreide speur tocht kwamen we met elkaar tot de conclusie dat we naar Turkije wilde! En we kosen de mooie bestemming Bodrum! Lekker warm, zonnig, een mooi plaatsje om ook nog eens het stadje en de haven te bezoeken. Top! Zo gezegd, zo gedaan. En na het boeken, de informatie goed verzameld te hebben en visums geregeld was het echt officieel! We gaan naar Turkije!

Afbeelding kan het volgende bevatten: wolk, lucht en vliegtuig

De dagen ervoor begint het al te kriebelen en komt lichtelijk de vakantie stress opdagen. Ik merkte er weinig van dit keer want ik werkte de hele week nog lekker bij Rituals en pas de laatste dag ging ik inpakken, sloeg de laatste travel sizes in, kocht last minute nog een leuk zomers jurkje en was er klaar voor. Soort van dan. Eerst nog even werken, de koffer mocht mee en voor ik het wist zat ik samen met Isabelle en mama in de trein onderweg naar Eindhoven airport! Excited! Na een vertraging konden we dan eindelijk vliegen, op naar Bodrum! Met een vlucht van 3,5 uur en een korte tussen stop was dit prima te doen! En na de veilige reis landde we op het airport en bracht een busje ons naar het hotel. We konden niet meer wachten!!!

Afbeelding kan het volgende bevatten: lucht, buiten en natuur

Ik weet niet of het aan mij ligt maar de snelwegen in het buitenland zijn zo veel leuker en mooier om naar te kijken. Alles is zo kleurrijk, bloemig en vrolijk langs de weg. Eenmaal aangekomen bij het hotel werden we nog blijer, we zaten in Asteria Bodrum resort en alles was zo mooi. Vanaf het begin in de lobby tot de kamers, de natuur die er aangelegd was en het restaurant, alles was supermooi. De mensen die er werkten waren uiteraard heel vriendelijk, de sfeer was leuk en ik wist nu al: dit word een top vakantie.

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen, staande mensen en buiten

Afbeelding kan het volgende bevatten: lucht, boom, huis, buiten en natuur

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen en buiten

Afbeelding kan het volgende bevatten: eten

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen, zwembad, lucht en buiten

Afbeelding kan het volgende bevatten: 2 mensen, inclusief Charlotte Storij, lachende mensen, zittende mensen

Afbeelding kan het volgende bevatten: lucht, buiten en water

Afbeelding kan het volgende bevatten: boom, lucht, plant, buiten en natuur

Afbeelding kan het volgende bevatten: Charlotte Storij en Isabelle Storij, lachende mensen, strepen en buiten

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen, staande mensen, oceaan, water en buiten

En dat was het zeker! We hebben alle dagen genoten, de leuke plekjes van Bodrum bezocht, lekker chillen aan het zwembad of de zee, eten wanneer we wilden, cocktails en drankjes bestellen aan de bar, shisha avondjes… het was top! We hebben ook een excursie gedaan en de highlights van Bodrum gezien. Waaronder mooie windmolens op een fantastische berg met geweldig uitzicht, gezien hoe ze het Turkse fruit maken, de haven van Bodrum bezocht met mooie bootjes en de typische cultuur. Echt heel erg leuk. Ik had een leesboek, tijdschriften enz mee en die zijn allemaal lekker uit gelezen, ons huidje is mooi bruin geworden en het waren gewoon hele chille dagen. Take me back!

Samen met Isabelle heb ik echt een top tijd gehad en zijn we redelijk bruin terug gekomen. Na 7 dagen zat het er helaas op en was het tijd om de koffers weer te pakken, uit te checken en terug te vliegen naar Nederland! De terugvlucht was magisch want we vlogen rond de zonsondergang en dat was geweldig. Ook vlogen we door het zachte wolkendek heen en richting Duitsland zaten we nog even in een heftige turbulentie. Maar hey, dat is oke! Toen we aankwamen in Eindhoven haalden onze tante ons op en reden we vol verhalen terug naar Tiel!

Inmiddels alweer lekker thuis, begonnen met werken maar vooral vaak terug kijken, dromen naar de fijne momenten en mooie plekken in Turkije. Het was een geweldige vakantie!

Ga jij nog op vakantie? Of ben je al geweest?