www.charlottestorij.nl

Mijn eerste vakantie week is voorbij! Hij is om gevlogen! Dat komt mede doordat ik allemaal leuke dingen doe in mijn vakantie en er echt van geniet! Ik heb vorige week vakantie gekregen van de Emté en na heel wat uurtjes werken achter de kassa kon ik eindelijk zeggen dat ik 3 weken vrij had. Niks hoeven, lekker uitslapen, leuke dingen doen en dagjes weg. Yay! Nu ik vakantie heb kan ik ook lekker veel aan mijn blog werken en dat merk ik zelf. Eindelijk heb ik er weer plezier en lol in! Kijken jullie mee naar mijn zomerse vakantie diary?

HAA! Na superlang dag in dag uit werken bij Emté had ik dan eindelijk na zaterdag ochtend vakantie! Dat moest ik eventjes delen op Instagram natuurlijk. Mijn Emté trui is nu ver achterin de kast gelegd en komt er pas weer eind Augustus uit. Heerlijk!

Mijn vakantie luidde we in met heerlijk comfort food! Pizza! Ik had de pizza met champignons, spinazie, pepperoni worstjes en ananas. Van alles wat. Hmm! Genieten. En het was ook nog eens super warm en lekker weer, beter kon mijn vakantie niet beginnen!

Ik kocht toen ik in Amsterdam was eindelijk een Loooqs water fles. Dit is niet zomaar een fles maar in de fles zit een apart deel om fruit en andere healthy dingetjes in te stoppen zodat je water een fris en gezond smaakje krijgt. Hmm! Met dit warme weer vind ik dat extra lekker. Hier had ik limoen en citroen aan mijn water toegevoegd. Healthy!

Zondag middag lunch! Met overgebleven pasta, heksen kaas en cherry tomaatjes. Heel erg lekker!

Maandag was het gelijk al een super warme en tropische zomer dag in Nederland! Samen met mijn moeder en zusje gingen we een dagje naar het eiland van Maurik. Lekker zonnen, zwemmen en toch een beetje vakantie gevoel hebben. Ik plakte tempory tattoo’s op mijn rug voor een leuker effect hihi.

Eiland dingen enzo ^^

Met lief zusje een heerlijke dagje hebben. En ja, we matchen! #trianglgirlssss

Dinsdag fietsen Isabelle, ik, mama en een vriendin naar het kleine dorpje Buren. We aten een ijsje, bekeken wat winkeltjes en ik werd verliefd op dit superleuke horloge. Hij komt van het merk Oozoo en heeft een grote, opvallende klok. Het bandje is van echt leer in een beige/bruine kleur. I like it!

Heerlijk zomers weer en goed licht! Dat betekende maar een ding! Blogfoto’s maken! Ik heb veel producten op de foto gezet en er komt binnekort een artikel aan over littekens. Daarom de bio oil haha!

S’avonds lekker ongezond eten met ras patat en zelfgemaakte broodjes hamburger. Hmmm!

Met mijn lieve vriendinnetje Pamela. Klaar voor een middagje beldert en uit eten samen! 🙂

Beldert beach is een plas waar je kan zwemmen, lol kan maken, zonnen, een drankje doen en van de mega grote en hoge glijbaan! Dit is de hoogste glijbaan van heel de benelux! En hij staat dus gewoon in een klein stadje vlakbij Tiel. Woohoo! Als je goed kijkt zie je me daar in het midden gaan. Lol!

Na een middagje zonnen, zwemmen en glijden maakten we ons klaar voor een gezellig avondje weg. We gingen uit eten bij Rosetti, een heerlijk Italiaans restaurant. Natuurlijk namen we alllebei pizza! Ik had de pizza caprese met extra mozzarella <3

Zomerse avonden, ik hou ervan! Kijk deze prachtige lucht! Roze, paars, lila, wit. Wauw. Ik noem dit altijd de suikerspin lucht.

Zaterdag was het tijd voor een grote kamer make-over! Ik was de indeling helemaal zat en heb mijn bed en wat kastjes verplaatst. Mijn bed staat nu onder het raam en ik heb wat kastjes op een andere plek gezet. Het oogt nu veel ruimer en alles is weer lekker schoon 🙂

In de middag gingen we eventjes naar het tuin centrum in Arrhem/Elst. Nouja, eventjes.. het bezoekje duurde 2,5 tot 3 uur haha! Het was wel heel erg gezellig tussen alle bloemen en accesoires. En ja met dit bordje moesten we even een selfie maken! #‎sistersssss

We namen tussendoor wel eventjes een break! Met saucijzenbroodjes, huge chocolate chip cookies en heerlijke ijskoffie’s. Hmmm!

Gisteren ging ik eventjes op pad met mama. Ik had nieuwe spiegels nodig en had bij de Xenos deurspiegels gezien die je aan je deur kan hangen. Loveyou mama!

En deze foto postte ik nog even op Instagram! Mijn eerste zondag dat ik vrij was van Emté en niks hoefden! Lekker lazy series kijken en luieren op de bank. Heerlijk!

En dat waren mijn foto’s! Een hele leuke volle week die omgevlogen is. Gelukkig heb ik nog 2 weken vakantie en die staan ook alweer vol gepland. Vandaag ga ik een dagje winkelen in Arnhem, ik ga nog vriendinnen opzoeken en donderdag ga ik met Isabelle een dagje door Nederland touren. We willen de zonsondergang zien op het strand. Genoeg leuks dus! Hebben jullie ook nog vakantie? Bedankt voor het lezen en een fijne week!

6 reacties op “photodiary ♥ vakantie, zwemmen en fun”

1. Maaike schreef:

Wat heeeerlijk dat je nu lekker lang vakantie hebt! En jullie bikini’s van Triangl zijn erg leuk <3 ik heb zelf nog anderhalve week vakantie, waarin ik officieel ga verhuizen en naar lowlands ga. Heb er erg veel zin in! Ik wens jou nog een fijne vakantie 🙂

2. Manon schreef:

Ik krijg al gelijk honger van die pizza!

3. Wat een heerlijke vakantie! Geniet er lekker van joh. En wow van die glijbaan zou ik niet naar beneden gaan haha.

4. Suz schreef:

Wat heerlijk dat je vakantie hebt! Mooi horloge!

5. Wies schreef:

Leuke foto’s! Wat heb je een leuke bikini!

6. Anne schreef:

Hele leuke vakantie diary! Geniet van je vrije uurtjes!